"Катання на велосипеді приємне та корисне"
Велосипед
приносить користь для суспільства, особливо коли користування велосипедом
досягає значного рівня
Менше викидів
· Велосипеди не
забруднюють повітря, не виробляють парникових газів, не створюють шум. Зниження
викидів та шуму є критичним для зменшення захворювань: дихальних шляхів, астми,
порушення сну, серцево-судинні хвороби населення.
· Як в розвинутих
країнах, так і країнах, що розвиваються, захворювання верхніх дихальних шляхів,
особливо астма, різко зростають.
· Краще
використання громадського простору
· Велосипедисти є
більш ефективними користувачами обмеженим простором дороги, ніж приватні
моторизовані транспортні засоби, тому вони допомагають боротися їз заторами.
· Машина вимагає у
15 разів більше місце для паркування, ніж велосипед.
Соціальна рівність
· У більшості
міст, щоб добратися до роботи з прилеглих районів де проживає населення з
низькими доходами є важкою поїздкою, яка в деяких випадках забирає понад
1/4 споживчих витрат сімейного бюджету, і більше 2-4 годин часу
щодня.
· Це накладає
неймовірний і непотрібний тягар на бідних і робить їх ще біднішими,
перешкоджаючи їхнім можливостям стати частиною робочої сили і отримати доступ
до освіти та охорони здоров'я.
· Велосипед може
відігравати важливу роль у забезпеченні швидкого та доступного транспорту для
всіх верств населення.
· Добре поєднання
з громадським транспортом
Покращення надійності та безпеки на дорогах
За оцінками Світової організації здоров'я (СОЗ), протягом року на дорогах
гине 1,1 мільйон людей. За даними СОЗ дорожньо-транспортні пригоди — друга
основна причина смертності молодих людей у країнах, що розвивається. Зростання
частки велосипедистів та забезпечення користувачів надійною інфраструктурою
можуть суттєво покращити безпеку на дорогах.
Економічні вигоди:
· Зниження витрат
на будівництво, ремонт та утримання доріг, так як пішохідна, велосипедна
інфраструктури потребують в десятки менше коштів для їх будування в порівнянні
з автомобільною інфраструктурою. Вони не так зношуються, адже маса
велосипедиста, пішохода досягає 80-120 кг, в порівнянні з легковими
автомобілями до 4500 кг;
· Зниження витрат
з огляду на зниження викидів парникових газів;
· Зниження витрат
на охорону здоров'я у зв'язку з ростом фізичної активності та зниженням респіраторних
та сердечних захворювань;
· Зниження витрат
на пальне, ремонт та утримання автомобіля для самих користувачів;
· Зниження витрат,
пов'язаних з дотриманням безпеки на дорогах;
· Зниження
зовнішніх витрат, пов'язаними з транспортними заторами;
· Зниження
субсидій на паркування авто (адже кожне місце для паркування у місті може
приносити десятки гривнів за 1 годину і ці кошти можна було б направити на
розвиток міста);
· Зниження витрат,
пов'язаних їз забрудненням повітря, води;
Люблю кататися на велосипеді: це і корисно для здоров'я і для екології.
ВідповістиВидалити