четвер, 30 січня 2014 р.

"Катання на велосипеді приємне та корисне"
Велосипед приносить користь для суспільства, особливо коли користування велосипедом досягає значного рівня
   Менше викидів
· Велосипеди не забруднюють повітря, не виробляють парникових газів, не створюють шум. Зниження викидів та шуму є критичним для зменшення захворювань: дихальних шляхів, астми, порушення сну, серцево-судинні хвороби населення.
· Як в розвинутих країнах, так і країнах, що розвиваються, захворювання верхніх дихальних шляхів, особливо астма, різко зростають.
· Краще використання громадського простору
· Велосипедисти є більш ефективними користувачами обмеженим простором дороги, ніж приватні моторизовані транспортні засоби, тому вони допомагають боротися їз заторами.
· Машина вимагає у 15 разів більше місце для паркування, ніж велосипед.
   

Соціальна рівність
· У більшості міст, щоб добратися до роботи з прилеглих районів де проживає населення з низькими доходами є важкою поїздкою, яка в деяких випадках забирає понад 1/4  споживчих витрат сімейного бюджету, і більше 2-4 годин часу щодня. 
· Це накладає неймовірний і непотрібний тягар на бідних і робить їх ще біднішими, перешкоджаючи їхнім можливостям стати частиною робочої сили і отримати доступ до освіти та охорони здоров'я.
· Велосипед може відігравати важливу роль у забезпеченні швидкого та доступного транспорту для всіх верств населення.
· Добре поєднання з громадським транспортом
    Покращення надійності та безпеки на дорогах
   За оцінками Світової організації здоров'я (СОЗ), протягом року на дорогах гине 1,1 мільйон людей. За даними СОЗ дорожньо-транспортні пригоди — друга основна причина смертності молодих людей у країнах, що розвивається. Зростання частки велосипедистів та забезпечення користувачів надійною інфраструктурою можуть суттєво покращити безпеку на дорогах.
    Економічні вигоди:
· Зниження витрат на будівництво, ремонт та утримання доріг, так як пішохідна, велосипедна інфраструктури потребують в десятки менше коштів для їх будування в порівнянні з автомобільною інфраструктурою. Вони не так зношуються, адже маса велосипедиста, пішохода досягає 80-120 кг, в порівнянні з легковими автомобілями до 4500 кг;
· Зниження витрат з огляду на зниження викидів парникових газів;
· Зниження витрат на охорону здоров'я у зв'язку з ростом фізичної активності та зниженням респіраторних та сердечних захворювань;
· Зниження витрат на пальне, ремонт та утримання автомобіля для самих користувачів;
· Зниження витрат, пов'язаних з дотриманням безпеки на дорогах;
· Зниження зовнішніх витрат, пов'язаними з транспортними заторами;
· Зниження субсидій на паркування авто (адже кожне місце для паркування у місті може приносити десятки гривнів за 1 годину і ці кошти можна було б направити на розвиток міста);
· Зниження витрат, пов'язаних їз забрудненням повітря, води;


1 коментар:

  1. Люблю кататися на велосипеді: це і корисно для здоров'я і для екології.

    ВідповістиВидалити