Велоінфраструктура в місті: переваги та недоліки!
Велоінфраструктура - ефективний елемент хорошої транспортної системи. За
допомогою цього інструменту можна значно знизити навантаження на дорожню
мережу, яку дає сьогодні особистий автотранспорт, навантаження на громадський
транспортт.
З
введенням в дію велоінфраструктури суттєво покращується екологічна ситуація в
місті. У рази зросте туристична привабливість регіону. Покращиться і безпека в
центрі міста.
Чим більше людей
на вулиці - тим менше правопорушень.
І
все це не просто відносини абстрактних величин, а величезні гроші в масштабах
міста. Це економічно вигідно місту. Інше питання, що вигоду цю можна буде
реально відчути через 2-3 роки від
початку будівництва, коли велоінфраструктура (далі ВІ) стане дійсно робочим
інструментом. Для міста - це невеликий термін. А для виборчих посад - весь
термін повноважень. І до того моменту, як система запрацює, потрібно
витримувати шквал критики з боку всіляких категорій громадян, які звичайно ж
краще знають, куди ці гроші можна було спрямувати. Це дуже непросте політичне
рішення, що вимагає сталевої волі і незвичайного терпіння. Адже тих 50 000
велосипедистів, якими обзаведеться місто при розвитку ВІ, ще немає. Тому
керівництву міста доведеться стримувати весь потік критики самостійно.
Є
ще думка, що ВІ потрібно будувати тоді, коли велосипедистів стане дуже-дуже
багато. Це вираз на кшталт: «Спочатку навчіться плавати, потім басейн
побудуємо».
ВІ
породжує вибухоподібний приріст велосипедистів, і все що випливають звідси
вигоди для міста, а не навпаки.
Я дуже люблю кататися на велосипеді! Таке заняття приносить мені задоволення. Проте у нашому місті Тернополі немає велодоріжок(
ВідповістиВидалитиНадіюсь, скоро це питання вирішиться!