четвер, 30 січня 2014 р.

Велоінфраструктура в місті: переваги та недоліки!
   Велоінфраструктура - ефективний елемент хорошої транспортної системи. За допомогою цього інструменту можна значно знизити навантаження на дорожню мережу, яку дає сьогодні особистий автотранспорт, навантаження на громадський транспортт.

   З введенням в дію велоінфраструктури суттєво покращується екологічна ситуація в місті. У рази зросте туристична привабливість регіону. Покращиться і безпека в центрі міста.
Чим більше людей на вулиці - тим менше правопорушень.
   І все це не просто відносини абстрактних величин, а величезні гроші в масштабах міста. Це економічно вигідно місту. Інше питання, що вигоду цю можна буде реально відчути через 2-3 роки від початку будівництва, коли велоінфраструктура (далі ВІ) стане дійсно робочим інструментом. Для міста - це невеликий термін. А для виборчих посад - весь термін повноважень. І до того моменту, як система запрацює, потрібно витримувати шквал критики з боку всіляких категорій громадян, які звичайно ж краще знають, куди ці гроші можна було спрямувати. Це дуже непросте політичне рішення, що вимагає сталевої волі і незвичайного терпіння. Адже тих 50 000 велосипедистів, якими обзаведеться місто при розвитку ВІ, ще немає. Тому керівництву міста доведеться стримувати весь потік критики самостійно.
   Є ще думка, що ВІ потрібно будувати тоді, коли велосипедистів стане дуже-дуже багато. Це вираз на кшталт: «Спочатку навчіться плавати, потім басейн побудуємо».
   ВІ породжує вибухоподібний приріст велосипедистів, і все що випливають звідси вигоди для міста, а не навпаки.

1 коментар:

  1. Я дуже люблю кататися на велосипеді! Таке заняття приносить мені задоволення. Проте у нашому місті Тернополі немає велодоріжок(
    Надіюсь, скоро це питання вирішиться!

    ВідповістиВидалити